Přemýšlíte, že byste potřebovali nové fotky pro vaše podnikání, nebo jste odstartovali čerstvě svůj business a potřebujete úplně nové fotky, abyste působili profesionálně a měli vyladěnou prezentaci jak na webu, tak na sociálních sítích a ve focení vás čeká premiéra?

V tomhle článku se dozvíte, na co je fajn myslet, než se na takové focení vydáte a vyberete si fotografa.

\"\"

Jak vybrat toho pravého fotografa pro vás?

Vždycky si projděte portfolio fotografa podívejte se na to, jaké má s brandovým focením zkušenosti, aby věděl, na co se zaměřit.

Ideálně by měl vždycky nabídnout online konzultaci před focením, abyste zjistili, jak vám to spolu ladí.

Když jsou obě strany na stejné vlně, tak se během focení můžete uvolnit, a cítit se dobře. To vám pomůže k přirozeným fotkám.

Nebojte se investovat do kvality. Kvalitní fotky k prezentaci vám investici brzy vrátí a budou vám přinášet klienty a peníze třeba i rok nebo dva.

Jak vám kvalitní fotky pomohou?

  • Váš web bude vypadat profesionálně, fotky pozvednou jeho úroveň
  • To vám přinese více zakázek a klientů
  • Budete se cítit sebevědomě při sebe-prezentaci
  • Budou se vám lépe tvořit propagační materiály
  • Budete působit důvěryhodněji
  • Vyvoláte v lidech ty správné emoce
  • Půjde vám lépe zacílit a přitáhnout si ideálního klienta
  • Uděláte větší dojem a dostanete se před konkurenci

Co chcete fotkami říct?

Neboli to, co fotky řeknou vašim klientům.

Co chcete, aby fotky řekly, jakou náladu mají přenést? Jaké emoce?

Jaký chcete, aby z vás lidi měli dojem? Jak chcete působit?

Je fajn si ujasnit, proč se vlastně jdete fotit a co z těch fotek má být za výstup.

Jak se obléci?

To, co budete mít na sobě velmi ovlivní výsledek fotek. Proto je dobré se na to zaměřit.

Chcete působit korporátně, jako chladný profík?

Ležérně, ale upraveně?

Žensky a jemně?

Sportovně?

Boho?

Jaký styl je opravdu ten váš?

V jakém oblečení se cítíe dobře a dokážete se uvolnit? Často u klientů vidím velký rozdíl, když si na sebe vezmou to, co s nimi opravdu ladí. Je to pak znát na jejich výrazu a celkově držení těla a uvolněnosti.

Jakou barvu oblečení vybrat?

Máte vybrané brandové barvy? To jsou barvy, které jsou charakteristické pro vaši značku.

Jsou to barvy, ve kterých máte web a propagační materiály.

Díky nim pak lidi, co vás sledují rozpoznají vaše příspěvky na sociálních sítích a vaši práci.

Barvy, co budete mít na fotkách na sobě je dobré mít ve stejných barvách a nebo v barvách neutrálních, které jsou dobře sladit.

\"\"

Co si vzít ssebou?

Co je pro vás charakteristické?

Co souvisí s vaší prací a činností?

Používáte deník, laptop, diář?

Tvoříte rukama? Používáte nějaké nástroje?

Vezměte si tyhle věci na focení sebou. Dokreslí to atmosféru fotek a vy se budete cítit uvolněji, když budete mít \”něco v ruce\”.

Pokud jste zvyklí se líčit, je fajn využít služby vizážistky, ale za mě to není nezbytné. Prostě dopředu plánujte a přemýšlejte o tom, co chcete na svých fotkách mít a k čemu se vám to pak bude hodit při prezentaci v různých situacích.

Kde se chcete fotit?

Je dobré také promyslet, kde bude nejepší fotit. Aby fotky zapadly do celkového kontextu vašeho webu a toho, co děláte. A jaké jsou možnosti?

  • Máte vymazlenou pracovnu, kde trávíte hodně času? Ideální volba.
  • Další fajn možnost jsou lifestyle studia, která nabízí atmosféru hezkého bytu.
  • Industriální prostory a studia, která jsou v Praze a v Brně, odkud jsou také krásné fotky.
  • Venku, tak dostanete do fotek vzušnost a prostor. Hodí se k vám lépe ulice, příroda nebo architektura? Máte nějaké svoje oblíbené místo, které souvisí s vaším podnikáním? Paráda.
  • Nebo chcete fotky z venku i uvnitř?

Možností je spousta. A vždy se dá nakombinovat interiér i exteriér. Vše záleží na domluvě. Já vám přeju, abyste si hlavně vybrali toho správného fotografa pro vás a ať máte krásné fotky, které vás přesně vystihnou a bude vám to tam slušet.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *